بازدید از خانه های قدیمی یادآور زیبایی های این مکان ها است و اوقات خوشی را در بازدید از این مکان ها، برای مسافران ثبت می کند.همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، بیش از یک هزار و 800 جاذبه گردشگری، 20 روستای هدف گردشگری و 30 اقامتگاه بومگردی دارد.

 

به گزارش روز جمعه کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر نوروز 1398، علی مالمیر با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی از فضاهای زیبای همدان محسوب می شود، افزود: اقامتگاه بومگردی شبستان در روستای یکن آباد از توابع همدان از زیباترین اقامتگاه های بومگردی استان محسوب می شود.
وی با دعوت از مسافران برای حضور در اقامتگاه های بومگردی همدان اضافه کرد: با حمایت از سرمایه گذاران برای ساخت اقامتگاه های بومگردی و همچنین پرداخت تسهیلات بانکی به آن ها می توان در توسعه گردشگری بومی در همدان موفق بود.
وی با بیان اینکه اقامتگاه های بومگردی یکی از زیباترین و جذاب ترین تاسیسات گردشگری استان همدان در سال های اخیر است، ادامه داد: این مجموعه ها علاقه مندان بسیاری در بین گردشگران داخلی و خارجی دارند.
وی افزود: بازدید از خانه های قدیمی یادآور زیبایی های این مکان ها است و اوقات خوشی را در بازدید از این مکان ها، برای مسافران ثبت می کند.همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، بیش از یک هزار و 800 جاذبه گردشگری، 20 روستای هدف گردشگری و 30 اقامتگاه بومگردی دارد.