اگر قصد مسافرت های خارجی به کشور های نزدیک را دارید می توانید مقصد تان را لبنان در نظر بگیرید. سفر به این کشور زیبا نیازی به ویزا ندارد و شما به بطور کاملا آنلاین  می توانید قیمت هتل و هتل آپارتمان های بیروت در لبنان را با تخفیف های خیلی خوب پیدا کنید و فقط با چند کلیک رزرو هتل در بیروت با کارت شتاب را تکمیل کنید.

 

 

لبنان کشوری آسیایی، در کناردریای مدیترانه قرار دارد و سابقه تمدنی چندین هزار ساله را دارد. این کشور در گذشته قسمتی از شام بوده است که با نابودی  دولت عثمانی به یک کشور مستقل تبدیل شد. قبیله های زیادی در لبنان سکونت دارند و بیشتر مردم این کشور از دین اسلام تبعیت می کنند. می توان گفت که 30 درصد جمعیت لبنان را مسلمانان تشکیل می دهند. پایتخت لبنان شهر بیروت می باشد و شهرهای مهم آن عبارتند از: طرابلس ، زحله ، صیدا، بعلبک و صور و بنادر مهم آن نیز شامل : بیروت طرابلس و صور که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. زبان رسمی لبنان عربی است، اما هر یک از اقلیتهای نژادی به زبان خود سخن می‌گویند و زبان فرانسه نیز دومین زبان مورد استفاده در این کشور است. واحد پول در لبنان، پوند لبنانی (لیره) می باشد. همه چنین پیشنهاد می شود علاوه بر این مطلب سفرنامه لبنان را نیز بخوانید .

 

این کشور کوچک دارای تمدنی غنی و زنده است. وجود طوایف مختلفی که در این کشور زندگی می کنند؛ باعث تنوع در در رسوم، موسیقی، آشپزی و جشن های لبنان شده است. سالانه در اماکن مختلف بیروت همانند نگارخانه ها، موزه ها، تئاترها و اماکن عمومی؛ نمایشگاه ها و شوهای مد و کنسرت های زیادی برگزار می شود.

 

 

اقتصاد لبنان نیز یکی از اقتصاد های در حال رشد محسوب می شود در کنار این، پیشرفت و رشد  صنعت گردشگری نیز دلیلی برای رشد اقتصادی این کشور می باشد و بخش زیادی از درآمد لبنان از طریق گردشگران خارجی که برای تفریح و یا سرمایه گذاری آمده اند به دست می آید. بزرگترین صنایع و صادرات لبنان شامل: جواهر سازی، پتروشیمی، مد و فشن ( هشتمین صادر کننده عطر و لباس مجلسی )، محصولات برقی مثل ژنراتور ، تنباکو، صنایع غذایی (صدور آجیل به 110 کشور جهان ) و...است.

جشنواره های  بین‌المللی گوناگونی  در لبنان برگزار می‌شوند که هنرمندان مشهور دنیا و مردم زیادی را از و کشورهای دیگر را به سوی خود جذب می‌کنند. اساسی ترین آن‌ها جشنواره های تابستانی که در بعلبک، بیت الدین و بیبلوس برگذار می شود می باشد.

لبنان به عروس خاورمیانه  مشهور است و دارای جاذبه‌های فراوانی می‌باشد. شهر بیروت به دلیل زیبایی‌ها و شباهت‌هایی که به پاریس دارد به پاریس کوچک معروف شده‌است.

چند جاذبه برتر لبنان شامل:

  • غارجعیتا بیروت (ثبت شده به عنوان هفتمین عجایب طبیعی دنیا)
  • منطقه حریصا (محل قرارگیری بزرگترین مجسمه حضرت مریم بعد از برزیل)
  • روشه بیروت
  • موزه مشاهیر لبنان
  • مسجد بزرگ امری لبنان
  • جونیه
  • مرکز شهر بیروت
  • خیابان حمرا
  • موزه ملی بیروت

 

اگر قصد مسافرت های خارجی به کشور های نزدیک را دارید می توانید مقصد تان را لبنان در نظر بگیرید. سفر به این کشور زیبا نیازی به ویزا ندارد و شما به بطور کاملا آنلاین  می توانید قیمت هتل و هتل آپارتمان های بیروت در لبنان را با تخفیف های خیلی خوب پیدا کنید و فقط با چند کلیک رزرو هتل در بیروت با کارت شتاب را تکمیل کنید. به شما اطمینان خواهیم داد که ارزان ترین قیمت هتل در بیروت و سایر شهرهای لبنان را در هتل با ما پیدا خواهید کرد. از هتل های لوکس و ۵ ستاره در بیروت تا هتل های ارزان و ...، برای این کار باید  ابتدا تاریخ ورود و خروج را وارد کنید تا ما تمامی هتل های بیروت را در چند ثانیه برای تاریخ سفر شما جستجو کنیم. قیمت هتل در بیروت همراه با تخفیف و موقعیت مکانی به شما نمایش داده می شود. می توانید توسط امکانات فیلتر, قیمت، تعداد ستاره، موقعیت مکانی و هتل های تخفیف دار بیروت را پیدا کنید و با کارت شتاب آنلاین رزرو کنید

مستر بلیط قصد دارد در این مقاله مطالب مختلف مربوط به سفر را جمع آوری کند تا شما سفری ایمن و بدون دردسر را تجربه کنید. 

مستر بلیط  در بهمن ماه سال 1394 آغاز به کار کرد و در ابتدا تنها وب سایتی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان قیمت بود. پس از چند ماه فعالیت و علاقه مندی و درخواست مشتریان، خدمات بلیط قطار و اتوبوس نیز برای اولین بار در ایران به این وب سایت اضافه شد. در مستر بلیط شما می توانید ارزان ترین قیمت ها را  برای بلیط هواپیما خارجی پیدا کنید، اگر نگران هزینه بلیط خود هستید. ما به تجربه شما از خرید اینترنتی اهمیت می دهیم وکوشش ما برای فراهم کردن خدماتی ساده، سریع و ارزان است.

کد تخفیف از طریق سامانه مستر بلیط برای مسافران در موقعیت های مختلف ارسال می شود . در صورتی که کد تخفیف برای شما ارسال شده است می توانید بعد از انتخاب مسیر مورد نظر و کلیک بر روی گزینه رزرو آنلاین در صفحه ی باز شده گزینه " کد تخفیف / کد قرعه کشی دارم!" را انتخاب نمایید در این صورت کادر مستطیلی شکلی برای شما فعال می شود، کد تخفیف خود را داخل کادر وارد و سپس گزینه بررسی را کلیک نمایید تا کد تخفیف برای شما اعمال شود. برای اطمینان از اعمال شدن کد تخفیف حتما زمان وارد شدن به درگاه بانک به هزینه که قرار است بپردازید دقت کنید. باید توجه کنید تنها یک بار می توانید کد تخفیف را دریافت و استفاده کنید.

چگونه از تخفیفاتی که برای پروازها در وب سایت مستر بلیط اعمال شده است استفاده کنیم؟

این تخفیفات فقط برای افرادی می باشد که عضو سایت هستند اگر می خواهید از این تخفیفات استفاده کنید. ابتدا عضو سایت شوید و سپس با وارد شدن به پنل کاربری خود، رزروتان را انجام دهید.

برای تهیه بلیط هواپیما بیروت شما باید به وب سایت وارد شوید و سپس در قسمت پروازهای خارجی مستر بلیط مبدا و مقصد خود را وارد کنید و سپس خواهید دید که به ترتیب ارزان ترین بلیط ها ( برای بیروت 107294000ریال می باشد) برای شما به نمایش در خواهد آمد.

برای قیمت و رزرو هتل در بیروت و لبنان که در تاریخ های مختلف متفاوت است  و همانطور که در بالا اشاره کرده ایم نیز می توانید هزینه اقامت خانوادگی و یا در هتل های بیزینسی را مشاهده کنید و با اطمینان خاطر اقدام به رزرو هتل با قیمت مناسب کنید.هزینه اقامت در بهترین هتل های بیزینسی هر شب 32490000 ریال می باشد و برای اقامت خانوادگی نیز 35562000 ریال می باشد.